ZWROTY / WYMIANY
- Jeżeli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego ma on prawo do jego zwrotu (odstąpienia od umowy) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wymieniając zakupiony towar na ten sam model, lecz w innym rozmiarze lub kolorze wystarczy poinformować Sklep poprzez e-mail lub telefonicznie. Sklep wymieni towar o ile dysponuje towarem. W przypadku zamiany na inny towar należy zwrócić produkty do sklepu i złożyć nowego zamówienie.
- Zwracane produkty prosimy przesłać na adres: GABRAN Marcin Stefański, Pomorska 23/31, 98-220 Zduńska Wola
- Przy rezygnacji z zamówienia lub jego części, wartość zwracanego zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, o których mowa w regulaminie sklepu) przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przelewem bankowym na wskazany rachunek
- Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz Odstąpienia od Umowy. Formularz powinien zawierać numer konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze oraz własnoręczny podpis
- Towar zwracany lub wymieniany musi być w 100% nieużywany, dostarczony w oryginalnym pudełku
- Koszty związane z wysyłką w ramach wymiany lub zwrotu towaru pokrywa Zamawiający
REKLAMACJE
- Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu http://www.bieliznadlarodziny.pl/ podlegają reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową z dotrzymaniem terminów i warunków określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (dz.U.Nr 141, poz..1176)
- Reklamacje rozpatrywane są przed upływem 12 miesięcy od wydania klientowi towaru niezgodnego z umową. Termin ten jest liczony od początku, jeżeli towar był w tym okresie wymieniany. Klient nie ma podstaw dochodzenia swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli w ciągu dwóch miesięcy od odnotowania tego faktu nie skontaktował się za pośrednictwem e-mail z działem obsługi sklepu
- Reklamowane produkty prosimy przesłać na adres: GABRAN Marcin Stefański, Pomorska 23/31,98-220 Zduńska Wola
- Przy reklamacji rozpatrzonej na korzyść klienta wartość zwracanego zamówienia przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przelewem bankowym na podany rachunek
- Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć kopię oryginału rachunku/faktury oraz wypełniony i podpisany Formularz Reklamacyjny